donderdag 16 september 2010

Getikt!!!! tikkie ik ben hem....

ja, wat nu... ben getikt door Judith, of ik even een paar vragen wil beantwoorden....hier komen ze:

1/ Wat heb je in je tas, noem 4 dingen?

* Portomonee
* Telefoon
* Gehoorapp. batterijen. (voor het geval ze leeg zijn, gebeurd altijd op onmogelijke momenten ;-) )
* Pleisters (heb ik regelmatig nodig voor mijn kleine banjers)


2/ Noem 4 dingen die je altijd hebt willen doen, maar nog niet gedaan hebt?

* Webwinkeltje opstarten
* Naar Amerika...rondreis maken.
* Trouwen
* in een straaljager vliegen

3/ Noem 4 favoriete voorwerpen uit je slaapkamer?

* Het heerlijke bed.
* Mijn nachtkastje met woon/decoratie boeken
* Foto's van mijn mannen.
* De kussens op het bed.

4/ Noem 4 dingen die je op het moment heel leuk vind?

* Bloggen
* Naaien.
* Poppen kleien.
* Ravotten met de mannen.

5/ Noem 4 dingen die jullie niet van me weten?

* Ik ben sinds een paar maanden ook een dikke dame aan het kleien, als ze af is komt ze zeker op mijn blog te staan.
* Hou van uitgaan en dansen.
* Ben stapel gek om mijn kleine mannen en mijn vriend George.
* Heb een hond (franse buldogg) genaamd Sky.

6/Noem 4 dingen uit je buro lade?

* Die heb ik niet, wel een grote kast met al mijn knutselspullen zoals lapjes stof, naaibox, verf, machine, kantjes, knoopjes enz.

Nu aan mij de eer om 4 mede-bloggers te tikken.....tik tik ik tik:

Hobby ES
It's me
Kadootje
just Wendy.

Succes dames!!!

Liefs Angela

4 opmerkingen:

  1. Lieve Angela.....ik ben een spelbreker...sorry....heb pas al zoiets beantwoord....dat staat al in mijn blog...ik ben nu voor de vierde keer getikt.....en doe liever niet mee......hoop dat je me nu nog aardig vind......hahahahah!! liefs fijne dag Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind het heeeel lief van je, maar ook ik ben al een paar keer getikt en ook ik heb op mijn blog aan gegeven dat ik liever niet aan deze dingen meedoe. Sorry maar vind het erg lief van je. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen allemaal. Ben benieuwd naar je dikke dame.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela.
    Kwam via een andere blog op de jouwe.
    Erg creatief ben je. Kriebel kriebel.
    Ga je volgen hoor.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen