woensdag 10 november 2010

Pech


Ik vertelde in mijn vorige bericht dat mijn jongste morgen jarig is....maar wat een pech heeft dat mannetje....Vanmiddag had hij een kinderfeestje en daar struikelt mijn heertje over een bal uit de ballenbak.....terwijl hij in de hoogste klimrekken klimt en ondersteboven aan een touw hangt gebeurd er haast nooit wat....maar tijdens zijn tuimeling over een bal(letje) verzwikt hij zijn voetje...dus op naar de huisarts...en jawel het werd een retourtje EHBO, foto's en uiteindelijk blauw gips om zijn onderbeen!!!

Nu mag hij een week niet lopen....hoe gaan we dat doen, morgen trakteren op school, sint maarten lopen (tillen), vrijdag zijn feest, zondag sint intocht....ach, dat arme mannetje, morgen maar snel op jacht naar een kinderrolstoel want volgens het ZH is hij nog te klein voor krukken.

Hij zelf heeft geen traan gelaten en zat bij de EHBO gewoon in speelhoek te spelen, waarbij wij bijna dachten, zullen we hier nu voor jan ........... zitten, maar nee dit kleine mannetje is gewoon een BIKKEL.

Volgende week krijgt hij loopgips en dan zal hij er wel mee in de hoogste klimrekken klimmen ;-)

liefs Angela




13 opmerkingen:

  1. Ach wat een pech heeft dat mannetje
    Gelukkig heeft hij zijn kinderfeestje gehad al is het gedeeltelijk op de eerste hulp
    Bij de thuiszorg is wel een rolstoel te leen
    Morgen een hele fijne dag
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meissie toch...wat sneu nou!! verwen hem maar extra deze week !!........liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech voor je kleine mannetje. Ik hoop dat hij ondanks alles toch nog kan genieten van alle leuke dingen de komende dagen.

    Hartelijke groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm, zit ik net een vrolijke reactie te plaatsen bij je vorige bericht, lees ik nu dit. Wat sneu voor hem! Beterschap er mee en verwen hem maar goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen,
    Eerst wil ik toch feliciteren met je jarige!
    Hopelijk kan hij toch genieten van zijn verjaardag, ondanks zijn pechdag gisteren )-:
    Beterschap en succes met het regelwerk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pech, en dat juist met je verjaardag! Fijn dat hij zo dapper is, maar wat jammer. Nou veel sterkte met alle dingen en hopelijk toch nog een leuke verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat jammer nou voor hem, verwen hem maar lekker.
    Ik hoop dat het toch nog een leuke week wordt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah nee, wat een pech! Hopelijk heeft hij toch nog een fijne verjaardag gehad! En inderdaad, wat een bikkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een pech,sterke met alles. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sory dat ik hier zomaar binnen kom vallen hier was ook sintmaarten ik woon ook in n.h maar wat 'n weer was het zeg kinderen nat geregent lamionne stuk hoe hebben jullie het nou opgelost?
    en nog gefelicteerd hoor wel leuk op 11 nov jarig
    het is altijd feest gr Jolinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een pech voor hem! Heel sneu.
    Een dikke knuffel voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe is het nou met je kleine mannetje heeft hij al loopgips
    Het zal niet mee vallen als hij moet blijven zitten
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer voor je zoontje. Hopelijk geniet hij toch nog van de dagen die komen. Ik ben via via op je blog terecht gekomen, en wat maak jij leuke dingen zeg. Mijn jongens zijn al een stuk ouder, en zo komt er voor mij wat meer tijd vrij voor geknutsel. Maar als ik nu een 'truitje' brei is er wel wat meer werk aan... ;-)
    Veel plezier met de feestdagen, en verzorg je kleine ventje maar extra goed !

    BeantwoordenVerwijderen