woensdag 2 maart 2011

Wat vond ik in mijn brievenbus?

Ik kon het niet geloven, ....ik zag mijn naam...drong nog niet tot me door en ging eerst kijken of er nog een Angela mee deed, maar nee..........ik was het echt !!!

Ik had de Give away gewonnen op Het RR notebookblog...gaaf he!!! En dan komen die blije kinderlijke kriebels opborrelen, HEERLIJK!

Snel mijn adres gemaild en Saskia heeft het meteen gepost...gisteren vond ik dus een feestelijke envelop met MIJN naam in de bus en DIT zat erin:
 Een mooie vrolijke kaart van: By kris en een pakketje......tromgeroffel...
 En dit zat erin: Boompotloden, prachtige poezie plaatjes en een oud boekje met mooie illustratie's.
en ook nog een mooi japans vouwblaadje!!

Geweldig toch allemaal en ben van plan dit alles te gebruiken in de notebooks die de komende maanden hier in de bus gaan vallen, zodat er meerdere plezier hebben van deze Give away !
Bedankt Sas !!!!

Liefs Angela

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de give away gewonnen hebt! Geniet ervan (: groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke giva away heb je gewonnen, veel plezier ermee. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk meid! Gefeliciteerd! Blogland is te gek!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen