maandag 28 februari 2011

De 2e ronde (RR notebook)




round robin notebook 2e ronde.

O wat ben ik blij dat ik mee mag doen met dit project, lijkt me geweldig om al die boekjes te mogen ontvangen en vol te plakken met mooie dingen!!










Ben al enthousiast begonnen met mijn eigen boekje, met daarin 1 bladzijde met wie ik eigenlijk ben en verder wat bladzijdes met mooie plaatjes en knipsels met de dingen die graag zie.

Ben wel heel benieuwd of de anderen van mijn groepje ook al zo lekker bezig zijn geweest?

liefs Angela

4 opmerkingen:

  1. Das toevallig! Ik zit ook in de tweede ronde en heb vandaag m'n boekje aan de buitenkant versierd! Binnenin moet ik nog wat schrijven, doe ik van de week lekker even!
    Ben benieuwd hoe je boekje in het echt is! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaha!!!! Ik zit ook in de 2e ronde en ben ook al heerlijk aan het knutselen geweest!
    Ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe .. Ik ook!
    Heb net mijn foto naar Marit gestuurd =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi, ik ben helaas nog niet zo ver:-(, ben nog even druk bezig met ronde 1 maar ga morgen er eens even voor zitten, gaaf trouwens je give away!

    BeantwoordenVerwijderen