zondag 27 februari 2011

Foutjes zijn er .....

Het dochtertje van een vriendinnetje word deze week 7 en ze wilde graag een tasje van Angela, dus dit weekend aan de slag gegaan en dit nieuwe modelletje uit geprobeerd.
Heb alleen 2 dezelfde kanten geknipt, dus werd het niet zoals ik het in mijn hoofd had, de achterkant is appeltjes-groen, ik had eigenlijk bedacht om aan beide kanten de verschillende stofjes te zien.
Nu was de stof ook op, dus de voorkant maar een beetje opgepimpt. 

Vind hem toch wel leuk geworden en voor de volgende maak ik deze fout niet meer, foutjes zijn er om te leren zeg ik altijd tegen de kids, dus nu ook maar tegen mezelf.

liefs Angela

3 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,

    iedereen maakt wel eens een foutje!! Helemaal niet erg.
    Het is juist de kunst om er dan toch nog iets leuks van te maken!!

    En dat is jou goed gelukt!!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met Thea eens, ik vind de tas echt geweldig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, leuk hoe je dat 'zegt' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen