woensdag 9 februari 2011

Het nieuws!

Nadat ik jullie lange tijd in spanning heb laten wachten dan nu HET NIEUWS:

Ik ben gevraagd om freubels te maken voor een kunstwinkel in Wijk aan zee, (zie link onderaan) daarnaast druk bezig om daarnaast een webwinkeltje op te zetten.....een winkeltje vol freubels, zowel van mijn hand als uit de handen van vrienden...dus ik ga een spannende en drukke tijd tegemoet.......maar wel SUPER leuk!!!


Op de foto: de eerste mini collectie voor in de winkel.

liefs angela

7 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk!!! En dan ook nog een eigen webwinkeltje opzetten. Super. Succes met al het werk en voorbereidingen.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je bij deze heel veel succes wensen met alles wat je gaat doen!
    Veel plezier, het gaat helemaal goed komen met jou creativiteit!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen heb je gemaakt. Super je eigen web winkeltje groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gefeliciteerd met de opdracht en veel succes met alle zaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is een heel grote uitdaging! Ik wens je er heel veel succes mee en zal zeker af en toe eens een klijkje nemen in de webshop, benieuwd wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat super leuk dat je iets voor een winkel mag maken zeg!
    Gefeliciteerd!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen